9/14/2013

En femtonårig Joanna

Woah, första inlägget. Hej på er, ni icke-existerande läsare. Introducerar jag mig? Det är väl det man gör när man skriver sitt första inlägg?

Bra. Jag är en femtonårig Joanna, bor i en av de södra förorterna av Stockholm. Jag är inte särskilt bra på att skriva första inlägg.

Jag har försökt blogga innan. Det gick inte särskilt bra, med tanke på att jag uppdaterade någon gång i månaden och då var det inte kvalitetsinlägg. Jag vet inte om detta försök är en särskilt bra idé, heller. Det enda jag faktiskt vet är att jag har väldigt många tankar och åsikter, att jag är väldigt dåligt på att formulera mig själv i 140 tecken och att mina vänner antagligen uttråkas av mina ständiga rants. Så, här är jag.

Jag kommer antagligen fokusera på feminism, antirasism och social jämställdhet i denna blogg. Fast egentligen vet jag inte. Förlåt. Jag ska nog försöka göra det underhållande i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar